We keep on waiting


Dagens outfit ;
Svart T-shirt - 157
Linne - H&M
Ljusgrå Kofta - H&M
Tights - H&M
Converse


Hejhej! Jag hatar att vara sjuk! Halsen gör riktigt ont och sen är jag täppt. Måste bli frisk! Måste kunna börja springa! O.o Skolan var väl som vanligt, ganska grå. Dock hade jag Fia & Love en rolig stund med massa skratt på SO:n när vi satte upp lappar, och på slöjden kämpade jag, Agnes & Joel W håårt med stickingen! På efter middagen har jag städat och nu ska jag snart sätta mej i soffan franför Fångarna på Fortet med en stor kopp te!

I morrn är det skolfoto, har väl som alla andra den vanliga paniken över det! Vilka kläder ska jag ha ? Ska jag sminka mej ? Hur mycket ? Uppsatt eller utsläppt ? Hur ska jag le ? På alla skolfoton har man lixom en chans att försöka se normal ut, vilket oftast inte går så bra, och sen ska hela skolan sitta och titta på det där, bläddra fran och tillbaka, titta, dömma, drömma & håna. Ut efter de där fotona och sen ser man ut som en mupp. Awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0