I have to make it right.


Bild från i februari ;)

hejhej :) Jag vet, jag är jätteseg med bilderna från i helgen, det kommer! Och sen är en ny design på väg, när jag får lite mer fritid.. ^^ Funderar på att lägga några av bilderna i ett bildspel efter som det känns mycket att kägga upp typ 30 bilder i ett inlägg ? ^^ Hahha, men idag har iaf Emma varit här och vi har bytt sommar persenter! Tack för perfymen! :) Sen har vi bara tagit det lungt och bakat såklart, hahah, det gick väl sådär ;) Hahah! :D Men nu sorterar jag bilder, lyssar på musik och pratar skype med Calle, Max, Max & Jacob, eller jaaa, just nu lyssar jah nät dom leker spelnördar och Calle som är oproffsig dör :) tihi :) Aja, nu ska jag åter gå till bilderna och sen måste jag städa rummet innan jag ska soomna tidigt, för i morrn ska jag möta Nina redan klockan 11! ;O wish me good luck! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0