tisdag, den sista Augusti.




Några random foton från piffet innan skolfotot i dag. Och när katalogen kommer hittar ni mej som en mupp på mitten raden till vänster i en blå tubtopp, greaaat! Aja, nu är det iaf av klarat!

Tjeeeenis! Nu är jag äntligen klart och har tillbringat större delen av min kväll med att mailat 8st partier in för skolvalet som jag idag fick ansvar för, fick två lådor med kuvert och valsedlar, en instuktionsbok, och affischer! Att deras hemsidor skulle vara fulla av massa mailadresser till speciella personer och typ ingen som passade in på min lilla fråga om valaffischer hade jag inte rikitgt räknat med, men nu är jag äntligen klar!

Efter skolan hämtad mamma upp mej hos Agnes och vi åkte till Liljan för att kolla mina tänder inför tandställningen, jaa, jag hade nästan glömt det själv, men nu är jag ordentligt påmind, :/ Usch! jag vill verkligen inte springa runt med "halsband" på tänderna och allt vad det kallas, men man får väl hoppas på ett bra resultat..
Efter det hamnade jag och Mamma vid telefon plan och åt sushi! Det är så grymt gott! ren kärlek alltså!

Hatar att vara så grymt täppt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0