run run run




Hejhej! Kom nyss hem från skärholmen med Mamma & Syster, det blev ett par söta höst boots från H&M 299:- och en halsduk från Indiska för 149:-

Det känns verkligen som hösten redan är på väg, med skolan och allt, men hösten är faktist riktigt mysig! Med allt i brun/grå & orange skala, mysiga halsdukar & mössor. Jag vet, jag brukar hata mössor men dom har ju faktikst en hög mysfaktor. Jag längtar inte direkt efter att sommaren ska blåsa bort med man kan ju inte frukta en mysig höst ? Men nu ska jag äta innan jag sticker över till Vera för en grym kväll! Taggad till 1000!

Kommentarer
Postat av: Bella♥

söt blogg ! <3

2010-08-21 @ 20:13:06
URL: http://finastebella.blogg.se/
Postat av: NINA

SÖÖÖTNOOOOSSS!!!!!VI MÅSTE ÅKA TILL UPPSAAALLAAA SNART ;d!!!!!!!!!!<3333333333:DDDDDDDDDDDDDDDD

2010-08-23 @ 16:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0