qwerty


En bild från vatten kriget som slutade i lerkrig på Torsgård, period 5. Tyngsta perioden ever! :)

Hejhej, så var man nyduschad, insmord och klar! Härligt! Fast jag är så grymt irreterad på min naglar som aldrig vill bli bra, har typ målat dom 5 gånger i dag, i massa lager och färger, men inget vill bli snyggt. Och nu senaste gång då tänkte jag att jag skulle skit i om jag inte blev nöjd och måla om dom senare i veckan ist, men då otålig som jag är kladdar jag ut det istället! Så nu har jag små blåa kanter runt mina naglar som rester av nagellack som inte vill försvinna, greaaat! Vilka i-lansproblem man har! ;/
Men jag har typ packat ner halv min garderob och liv i treväskor som ska följa med mej till pappa i morrn, och sen har jag lyft upp typ hela min säng som ville bosätta sej på golvet av någon konstig andledning ;O
Den här veckan är redan fylld av planer och jag är rikigt nöjd! Det är bara att hoppas på bra väder, som det antagligen inte kommer bli.. men nu ska jag fluffa till täcket och krypa ner för en lång och god natts sömn! Börjar ju faktikst inte fören tjudo i tio på måndagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0