One - Piece





Hejhej :) Nu har man precis sett klart Morden i Midsomer, och kvällen har varit trevligt! Farmor & Faster kom hit vid 5 för att äta födelsedagsmiddag. Faktiskt egentligen för dem båda :) Jag och Hillevi skulle laga middag efter som det var en innestående fördelsdags present till Farmor, och mamma hjälpte nog till mer än tänkt! Hahah. För jag kom hem lite sent efter att jag träffat Nina. Vi var på Grönan och sen åkte vi in till stan, och lekte med Onepiece på bikbok :) Gud så härliga! Om jag hade 300:- över skulle jag lätt köpa en och mysa i hemma, dock är dem ju inte jättevackra och jag skulle nog inte gå utan för mitt hus i en sån, med tanke på att man ser ut som en teletubie eller något likande :)

Kommentarer
Postat av: Emma

BLIR SÅ GLAD NÄR JAG SER ER :D

2010-08-17 @ 16:37:23
URL: http://emmajiredal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0