"Om du vore mer som hon i Anne Hall"


I morrn kommer dessa två Figurer leda NRJ in the Park på Grönan!
Höjd punken blir nog Johnossi & att träffa allt efterlängtat folk som jag ska dit med igen :)


Hejhej! I dag började jag strax efter åtta med idrott, halv sjuk som man fortfarande är var det jättejobbigt! Har inte tränat nåt på typ hela sommaren, men ska börja snart, men det var inte de som var problemet, utan att när jag sprang fick jag lock i högeröra och den dunkade de i hela skallen, trodde jag skulle dö eller nåt. Men nej, nu ligger jag här i sängen fullt levande, eller jaa, bortsett från huvudvärken som kom efter lunch. Usch! Vill inte vara halvsjuk längre! Och jag är fortfarande lite hes, fast de är inget att klaga på! Annars är jag bara allmänt sliten och funder på om jag ska försöka glöma mitt onda huvud och hoppa upp ur sängen för att sen vid sju dra mej mot spej, var ju trottsallt borta förragången.. men vi får se, om de blir värre är jag inte direkt sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0