NRJ









lite random bilder från kvällen :)
Tjaaaa! Kvällen har varit GRYM! Åkte in tillsammans med Erlend och träffade Sandra, Jennifer & Vera. Sen vid båten stängde dom grinder mitt i mellan oss, och även fast vi sa att vi var tillsammans så fick jag & Erlend ta nästa båt! Sen ramlade de bara in folk hela tiden! Till slut var vi nog allt nästan 25 pers. Massa folk från kollot och några kompisar till dem! Sen har jag träffat så grymt många som jag annars känner där! Massa jag inte träffat på jättelänge! Kul! Musiken var grym! Och vi stod allihopp i mitten ganska långt fram! Awsome! Dock fick jag digga Johnossi från Jetline ;) Sen har jag hunnit med att åka massa saker och en skräckfull stund med alla i spökhuset! Hahha, det roligaste var nog där att vi lyckades skrämma Ishak & hans kompis, när vi stog bakom ett hörn ;)
Kvällen avslutades på donken vis slussen, med sugrörs röra, hahah! ;D Men nu måste jag sova, lär vara död i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0