Jag känner mej som en såndära sjukling.


Älskade John.

Jag tror att jag har dött av uttråkadhet, om det finns något om heter så. Jag är så grymt sliten från veckorna på Gotland och dem få timmarna i skolan, suck. Jag menar hur länge har jag gått i skolan ? Och hur långtid är de kvar :/ Så i dag har jag en lite dag för mej själv från order av mamma. Min röst är iaf tillbaka, hyfsat bra. Kan lixom iaf prata. Men jag är fortfarande lite förkyld. Men i morrn väntar skolan igen. Fast egentligen är jag nog ganska peppad inför det nya, tror jag iallafall. Annars så ligger jag kvar i sängen och har rensat frysen på bortglömda små glasspinnar med typ vaniljglass, och lyssar på John Mayer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0