HJK


Fler bilder kommer senare! :)

Hejhej! Kom hem sent i går så det blev ingen tid för datorn, sen så råkade den ju vara hos pappa när jag var hos mamma oxå.. Men går dagen var speciell i sitt slag - Agnes väckte mej tio minuter innan vi började, sliten, tråkiga lektioner, idrott på Sätra fast jag inte kunde springa och andras samtidigt, utelåst, lånade kläder och dusch av Agnes, stressade till tuben, mötte Vera, åkte till Frihemsplans, mötte Ishak & Simon, vi stod i en uppgång och de andra i en annan, Jennifer & Sandra kom, Resten kom, panikartat inlag på ica, GRYM KVÄLL MED GRILL i Kronobergsparken!

Kanske berättar mer i kväll eller morrn! Men nu ska jag stressa igen för att snart åker jag med familjen + Erlend till Uppsala på surströmmingssak, yeeeeeah, wish me good luck.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0