Gotland 6/8 - 17/8


Jag är så grymt taggad! Tolv dagar på Gotland, Torsgårds Ungdomskollo med Vera! Det kommer bli helt underbart, hoppas jag iaf! Har packat typ hela dagen, och köpt en ny stoor resväska! Den är gigantisk! Ser mycket större ut i verkligheten ;) Så nu är allt packat hoppas jag! Totalt ca 25kg packning! :O Det kommer verkligen bli bäst! Kommer inte vara jätte nåbar på mobilen, ca var tredje dag ;) Men då svarar jag! :D
Annars SKICKA GÄRNA BREV! SNÄLLA GÖR DET :) hihi, okej, ingen kommer skicka brev :(
Aja, ha det bra! För jag & Vera ska ha det bäst! :)

Adress ; (glöm inte att skriva din adress på baksidan så jag kan svara^^)
Torsgårds kollogård
Signe Fridström
621 73 Visby

Kommentarer
Postat av: Jossan

wiihoo :) Signe har skaffat header! Skitsöt bild på dig!♥ ha de bäst på Gotland!! saknar dig puss♥♥

2010-08-06 @ 22:31:46
URL: http://jossiho.blogg.se/
Postat av: Kajsa

när börjar ni egentligen :p vi börjar innan du ens kommit hem :p

2010-08-15 @ 20:51:22
URL: http://gubbz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0