försommaren kom


Hejhej! Kvällen var grym då vi firade Anna, det blev en överresknings fest hos Vera, vilket började med att Anna blev kidnappad av tjejer i hotpants i sopsäckar, hahhaha! Sen fortsatte tjej temat med tjejiga peresnter, lite spa aktigt, nagelmålninga och så! Anna fick ligga i ett härligt bad medans vi andra tjejer lagade middag!
Jag & Johanna F tog hand om köttfärssåsen som innehöll typ inge köttfärs och massa tomatsås och vitlök, hahah! Men grymt kul var det iaf!

Efter en lång middag med massa snack, chillade vi i hennes källare med "utan tvekan" innan vi åt kladdkaka! Awsome night! Dock fick jag inte sova kvar för mamma efter som hon fortfarande klassar mej som sjuk och att jag behöver vila trotts att jag faktikst kunnat prata i dag! :) Tack för en grym kväll, Anna, Vera, Caroline, Amanda, Emma, Johanna & Andrea!

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: haha, ibland är man en busunge helt enkelt!

2010-08-22 @ 10:40:16
URL: http://aliceochgabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0