CUS


Dagnes Outfit ;
Svart Linne - H&M
Svart kofta - 157
Halsduk - Indiska
Ljusa jeans shorts - Miss Sixty
Skor - Converse
Frans väska - Spanien, Primark.


Hejhej! I dag har jag gått runt och haft typ för mycket energi & varit grymt glad över att kunna prata med alla! Vilket resulterade i att jag var över glad och pratade typ hela tiden. Undrar om alla pigghet berodde på min långa sov morgon i dag, började inte fören tjugo i tio! Så skönt! Och det bästa, att jag alltid kommer börja så sent på måndagar! Perfekt efter helgen! :) Årets första Elevråd var i dag, ooch måste säga att det verkar jättelovande med allt, men Love i spettsen kommer vi att ha mycket att göra och jag måste säga att jag är grymt taggad! Plus att jag nu mera är ledarmot för utskottet utbildning! Awsome!

Efter skolan fick massa folk, killar plus jag & My hem till Erlend och hade softairgun krig, dock skulle de nog göra grymt ont att vara med med tanke på märkena Isak sen fick, så jag och My tittade på från ballkongen, funkade utmärkt för mej. Sen drog typ alla hem men jag, Isak, Joel & Erlend fortsatte till sjöberget för att kallt dopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0