Buenos días


Jag & Vera på Östra som skiner ikapp med solen. Jag & Vera grymt taggade inför 2 veckor på Torsgård, Gotland.

Godmorgon! För ungeför en timme sen då jag fick upp var jag helt död! Kände för en sjuk dag då man faktikst egentligen inte är helt frisk från den där förbannade förkylningen! Och hes är man fortfarande oxå! Men nu är jag faktiskt upp! Men en tallrik vaniljyogutry i handen, jag vet - konstigt! Jag är ju absolut ingen frukost människa, joch jag vet frukost är det viktigaste målet och lalalal, men titta på mej! Jag brukar lixom typ aldrig äta frukost och jag vet inte vad som fick mej att göra det i dag, men efter en nästan full tallrik yoghurt känner jag mej stolt!

Däremot är jag inte så pepp på att ge mej ut i höstrusket, okejokej, för minde depp tankar kanske vi ska säga, regnet! Inte för att de gör mej mer sugen, men får väl plocka med mej min nykärlek, halsduken ännu en dag! Har riktigt stor lust att även ta bootsen, men då kommer jag över använda dem och tröttna på dem innom kort, det skulle vara så typiskt mej. Aja, nu ska jag klä på mej något annat än denna mysig "let's go bananas" som jag just nu har på mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0