Borta bra men skola bäst, eller ?


hejhej, i går kväll kom man hem från kollot vid elvatiden. Torsgård var kärlek rakt igenom, folket var genom goda och jag har träffat så sjukt fina människor! Vilka jag inte ska tappa kontakten med! :) Det var helt grymt, bilder har redan börjat cirkulera på facebook och mina egna kommer snart :)

Annars var det ju första skoldagen i dag, känna ju helt tooooppen... Usch! Jag orkar vekligen inte, den första timmen ni skolan fick jag typ 15st "jag-dör-skjut-mej-för-skolan-har-börjat" sms, hahhaha :) Sen var jag ju hes på alla sett, först kunde jag inte prata ALLS på morgonen som sen övcergick till målbrottshes, och sen heshes, och sen bara rikitgt hes, men nu kan jag typ inte prata igen :/ Men i dag fick vi massa papper, läsårets schema och kalender typ :) Vi har bästa schemat! Jag skojar inte, börjar tjugo i tio på¨måndagar och slutar tidigt på fredagar, bra tider, lektioner & lärare :) Awsome :) Sen efter skolan har man träffat Erlend, Mattis, Agnes S & Anna och efter mycket om och men blev det Karate Kid hemma hos Erlend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0