Wonderful Day


Min nya klockan, irl är den lite mer lila! Den är från Regal och var på rea för 300:- Rikitgt fynd, och den är helt underbar! :D

I dag är påskafton! Och vilket väder! Våren är äntligen här! Gick utan jacka hela dan i bara en skjortaa och ett par tights :) Grymt! Det var typ 15 grader! Så sjukt härligt! :D
I dag kom påskhönan med godis här hemma, vilket innebär att en ganska stor porslin kycklig här hemma fylls med godis! ;D Sen vare lunch hos Farmor, och där i från kom jag hem med ett ägg till med godis och 100 :-
Välbehövda! På väg till farmor åkte vi förbi skärholmen för att köpa ett halsband till henne, och då fick jag oxå sannab grejer, bla efterlängtat schampoo & balsam, slingpaket - tänker nämligen göra om mina slingor till våren och sommaren ^^ & sen en lila klocka :) I love it! :D
Sen hela eftermiddagen och kvällen har vi städat ur mitt nya rum från allt damm och burit in säng och lite möbler.
Nu börjar det iaf lika något! :D Äntligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0