Vill du bli mitt ?


Åååh, vill ha sommar. På spanskan för några veckor sen klippte jag och Norea sönder förra årets Grönan kort, eller jaa.. Norea gjorde, jag bangade i sista sekund. Men det var för mycket minnen (a)
Kollade in Grönlunds hem sida nyss. Själv vill jag gärna ha ett guldigt litet kort, men det beror oxå såklart på vilka andra som ska köpa, Gröna Lund är en kul grej om man är hemma mycket på sommaren, vilket jag nog inte kommer vara i sommar :/ Men min ekonomi har ju den att säga till om så antagligen kommer det bli ett Grönan kort :)
Mando Diao, Teddybears, Miss Li, Hästpojken, Erik Hassle, Timo Räisänen & Veronica Maggio är nåra som kommer gästa Grönan i sommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0