I was to scard to start, now I to scard to let go.


Gruppbild på klassen för nån vecka sen :) Själv står jag typ i mitten längst bak :)


Kom nyss hem från sleepover med spej ;)
Hahha, vi träffades i går och åt middag innan det blev tävling, Steve & Ola mot, Clara, Malin & Andrea. Hhaha, jag skratta i hjäl mej! Roligaste på länge, när Ola skulle göra kuller byttor eller sjunga Britney, hahah! Sen på kvällen åt vi marängswish och kollade på massa bilder från olika övernattningar, läger, utspark och bro. Och efter som det va lite Påsk tema så målade vi ägg oxå innan vi kolla på film resten av Natten :)
Efter att ha sett nån Jim Carry film, Pitch Black, Kärlek på Menyn & Kenny Starfighter så somnade jag i morse vid halv 6. Hahha, grymt! Sova gjorde jag i typ tre timmar! ^^
Aja, nu ska jag äta lite och se om det finns några planer för dagen, helst skulle jag bara vilja gå och lägg mej men då skull jag typ vakna i kväll och inte kunna sova ;/

Ledsen för att min blogg är lite bild tom, men alla bilder ligger på min data, som är lite sick just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0