This Night :)


I natt sov Emma här efter att vi träffat Jakob och ätit Ben & Jerry glass i centrum! Härligt, värsta sommar feelings! :D Första Ben & Jerry i solen för i år :) Mums! Hahan, sen satt vi och åt godis på time och väntade på Felix, som tillslut kom efter att emma blivit överlycklig över att fått en svampsak i en sån där tuggummmaskin ;D Hahahah. Sen träffade vi på Nikola, Hektor & Crille innan vi gick till Jakob och spelade Buzz & Cod, haha!
Jag är bäst på cod dåra! Haha, men nästan lika bra som emma, första gången jag spela! Sen sköt jag Jakob tre gånger i rad även fast han hade nån sköld! ;D Hahaha, Stolt (a)

Nu har jag, emma & joanna kollat Eva och Adam hela morgonen, barndomsfeelings, hahah sweet :)
Snart kommer Anna & Karin hit så ska vi fixa en grej till i kväll, då blir sleepover med spej :)
Bloggar senare,


Kommentarer
Postat av: E

sv; okej så bra då! (:

Jo allt är bra med mig (:

2010-04-07 @ 18:38:08
URL: http://onefootright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0