NO-DAG..





Dom här coola människorna va i min grupp :) Mer bilder kommer på facebook.

Nu är jag sjukt pigg! Fast jag borde vara trött! Haha, har haft NO-Dag i dag, åkte till först Naturenshus och typ kolla på olika matvararor och hur det påverkar människan och miljön och sen blev det Naturhistorisa där vi sprang runt och svara på massa frågor :) Haha, men det va en roligdag! (a) Efter så träffade jag Erlend, fast fick vänta på han typ en halvtimme då Olivia lyste upp min tillvaro! Älska den människan :) Hon ropa på massa random folk att vika mendans jag fotade dem :) Det blev grymp mycket skratt! En hade jag en grymt mysig eftermiddag hos Erlend och sen hans katt! :) Och i morse tappade jag äntligen en till tand! Yaay (a ) Hahah xd Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0