Rubrik!


Fetaste bildbristen! ;O
Tjaa, ligger här på mitt golv, igen.. börjar bli en riktigt vana ;) Kom nyss hem från gården där det faktikst va ganska kul, roligt folk och det blev fotboll, skatt, snacka och ett grymt kul spel :) hahah,  blev ingen träning i dag, jag hann inte till spinningen eftersom vi repade till våran klass talang och sen åt och jag Emma pizza och träffade på Leo & Rasmus  där ;p Sen hade min kära syster gömt min bikini och svarade inte på mobilen så det blev ingen dykning heller :( Nu drogar jag den fina låten River Flows In You som gryma Marie kan spela! ;O Och det låter bra! Haha, jag, hon, Emma & Hanna stannade efter skolan och repade, till våran gryma finaldans och lite sång ;) Hahha, shiet mycket kul! ;D I morrn äre stan med foto som gäller! Äntligen! Och förhoppningsvis glömmer inte Niko kameran som jag ska få långa igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0