Du är finare än allt som fåglarna samlat.


Förra uppvisningen ;)

Tjaaa, i dag har jag varit sjukt trött, lixom så trött så jag typ skrattat hela dagen! Hahha, xd. Lunchen med Norea va så grymt kul! Tre eller va det fyra roliga saker i rad fick oss att inte kunna sluta skratta, fast till slut gick det ju :)
Matilda fick förhinder, så vi drog med oss Crille & Erlend ist, hahah, lite synd men det blev bra sällskap ändå ;) Hahah, fast det kan inte vara dirket kul att titta på, men nu äre bara en gång kvar till den stora showen! Hahah, det blir en publik på ca 250 pers på varje föreställning och vi kommer vara med på två stycken samma dag i Farsta :)
Ska blir riktigt kul faktiskt, det är ju trotts allt bara då man vill lyckas och sattsar och förhoppningsvis går bra :)
Sen har jag dealt med pappsen igen, hahah, min förra deal ligger ju kvar, men har ju inte kommit särskilt lång på kinesiskan, men det är svårt när man inte har någon att prata med, men det förändras väl ;p


Kommentarer
Postat av: Norea

Fin rubrik signe :D

2010-04-28 @ 17:33:37
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0