Waterfall - so beautiful


right now.
Min hand är bättre! Det gör iaf inte lika ont längre, igår höll jag seriöst på att dö. Vilkan pain! (a) Men har iaf kvar det väldigt vakra stödbandarget i hopp på att inte ha det i morrn :) Jag och mamma kom fram till att jag antagligen typ stäckt mej eller något likande när vi körde första kontrollen i går på tävlingen, för det va på den 3 kontrollen som min hand inte vill lösa chiffer ;/ Menmen, det är inte så faligt nu, och i morrn äre ju dans igen! Öppendansklass, alla som vill får kolla, hjälp! O.o
I globen på går just nu The Last Bounce för fullt. Jag önskar att jag kunde flyga dit och kolla. Ångrar verkligen att jag inte köpte billjeter! Jag tror hela showen skulle skulle vara så himmla cool att se! Och nu sitter jag här och är avundsjuk på alla som ser/sett den! ;/
Annars har jag varit på Ikea i dag och kollat grejer till mitt rum :) Nu har jag precis ätit med familj & Farmor som är här, nu äre det Cold play & Katten som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0