let me be, cause you don't undersrand.



Sista lektionen var jag på Isak's lektion med Erlend & Norea, hahah. Trevligt trevligt. Bra dag förutom att det snö/regnade hela dan! :'( Efter skolan åkte jag till skärholmen med Calle, Max, Arvid & Agnes. Efter ett tag åkte Calle & Max hem för Calles syster fyllde år och vi andra tre stanna. Leta present till Emma från Arvid men typ inget dög, Arvid va supergullig och va jättenervös! Sweet! Aja, han hade världens beslutångest så vi tog en glass innan han bestämde dej, innan vi åkte hem efter att jag köpt en tröja ,med en ballerina på 99:-och ett par mjukisbyxor 199:- från bikbok. Sen då skulle jag driket till spej! Fick sälskap av Crille som vi mötte, hahha och han skulle träffa Sara, Snebil. Så snacka ett tag med dom efter som jag va ganska tidig. Men nu, SÄNGEN, HER I COME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0