" Jag står maklös inför kärleken, igen "

I dag var vi på någon konstig teater på kungsholmen med skolan, vilket blev allmänt rörigt & roligt, Arvid var typ 5cm från att hamna i Dalins knä från PH. Hhaha, hon bah ; Kom och sätt dej när Arvid & Michel skulle sätta sej bervid dem. Och sen Michel bah; Är det din tidning till Dalin om en tidning som lån på sätet. Hon bah; "typ" Va nej ? JAg läser inte, jag är efterbliven! hahahhahahha! Aja, gud vad vi skratta! (a) Och sen efter skolan var det ju dans, och Norea följde med. NÄSTA MÅNDAG FÅR ALLA SOM VILL KOLLA ;D - Pinsamt! (a)

Today..

Våran uppvärmningsdans, dock lekte vi lite bara innan vi började :) Jag diggar när vi kör rumpan i luften, stenhårt! O.o


Hahha, hittade våran gamla dans oxå från ett rep innan föreställningen förra året, snart äre dax igen. haha, superintresant inlägg eller hur ;/ ( hahha, ni kan inte se vem som är jag ;d )

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Om jag ska vara ärlig så var de en väldigt seg dans!

Alltså lite för lite steg mkt bara stå still!

:)))

2010-04-25 @ 10:15:10
URL: http://www.mylifeasadancer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0