Sunnyday, I'm so happy!


Pics tagen av Calle. Och jag lovade att lägga upp den. Soo.. here it is! ;D

Åååh, härlig dag i dag med! :) Jag älskar verkligen våren nu!
Wonderful day! Med massa roligt folk & glada miner ;) haha, hade slöjd oxå, hann riktigt lång med mina marinblå shorts/hotpants. Sista lektionen vare musik, och Emma va sjuk så det va lite svårt att jobba, vi skulle hitta en ny låt med vi hittade typ tre som vi spelade men ingen blev bra, så jag, Calle, Max & Arvid hamnade på en bänk i solen med våra gitarrer! Härligt! Sen stod vi och snackade ett tag innan jag tog sälskap med Calle, Calles lillebor & Felix. Haha, en kille med kryckor gick eller jaa.. superhaltade förbi oss när vi stod och sncka, och sen tjugo minuter senare så gick vi förbi honom typ 100meter bort, hahahh! Stackare! Fast det så sjukt kul ut! (a) Sen var jag i Bofinken med dem ett tag och chillade bara snacka lite innan jag skynade hem för att hinna göra en snabb middag innan jag skulle möta Sofia, Emilia & Agnes U i Västertorp. Hann precis och så spinnade vi i 55minuter, ( y ) det är så sjukt kul och man får västa kicken! Sen skulle vi bada efteråt med då va bassängen bokad av några fridykare, bl.a min scoutledare,  Zacke & Leo. Dem undra om vi vill gå upp ur bassängen eller pröva på. Så vi provade fick låna allt, simfötter, snorkel & cyklop. Själv fick jag västa flashbacks sen jag snorka i rödahavet! :D
Vi fick typ lära oss grunderna och det va sjukt kul! Så vi besämde oss för att vara med dem sista gångerna va terminen! :) Så nu blir träning och fridyk på tisdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0