Lycklig!


Joanna, precis innan hon förlorade knivleken! ;D ( jag vann ^^)


och vi fick faktikst upp värsta coola pyramiden! ;D Dock efter att alla gått där i från ;/

I dag gick jag upp jättetidigt och tillbringade dagen med att springa runt i Haga parken och tävla på scouternas dag! Och det var väl ganska kul, men jobbigt (a) Min patrull Ugglan vi kom 10:a av 40st patruller. Och hela Spejarne kom 7:a av Ganska många! Hahah så det gick väl ändå helt okeej :) Efter vi tog tusen år på oss att komma hem så mötte jag upp Joanna, Erlend & Mattis efter att jag hunnit hem och ätit, vi gick till parken och där var några fler busungar ;D
Men jag har typ skadat min hand så det göt ont att skriva. :( Joanna ska sova här i natt och nu blir film! :D Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin W.

Haha, nej vad gulligt med scouter! Jag gick fan också i Spejarne när jag var mindre. Fast min patrull kom etta och spejarne också hahah stolt

2010-04-25 @ 11:34:33
URL: http://malinwesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0