låt oss ta en långpromenad.


B.day kidet i dag ;D
Hejhej! Kom nyss hem från emmasfödelsedags fest! Och jag hade iaf kul, inte så mycket dans men ändå en bra fest! Och äntligen kan jag avslöja vad vi köpte till henne, Jag, Nina, Agnes, Norea, Kasper, Erlend, Felix & Crille. Vi var ju i stan i går och inhandlade ett thomas sabo armband till tjejen! Grymt fint och jag är riktigt avundsjukt! På allt hon fick! Efter att sista lektionen blev ett rikitgt bra elevråd, då Love "krigade" mot rektorn och rektorn tog det dåligt efter som han han bra saker att säga! Hahah, men efter det stanna jag lite och snacka med lite folk och sen satt jag, emma & Vera lite i solen innan Jag & Emma gick och mötte Nina och sen gick vi till Emma och åt pannkakor. Mumsigt och sen fixade vi oss och fixade lite till festen :) Nu ska jag sova för i morrn äre tävling som gäller, samling 08:00, kill me! Puss :)

Kommentarer
Postat av: My

SIGNE <3 ERLEND HIHIHIHIHI! :D

2010-04-25 @ 09:05:16
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0