It took a long, long time.


Kan fortsätta på mitt lilla facebooktema eller nåt, eftersom jag är på systers dator har jag inga bilder, men kan ändå berätta att jag hitta en lite grupp på facebook, som redan har en bit över 1000 medlemar ;)

Lat som man är sitter man fortfarande kvart i sängen, även fast man vakna tidigt av ett det snöa!?
Men nu har har jag lugnat mej insett att den antagligen kommer förvinna tills i morrn eller nåt, men i morse såg det riktigt vitt ut, snyft! ^^ Hahha, sitter här i mjukisar och en stor t-shirt, härligt. Efter som de är måndag känns det riktigt bra med tanke på att måndagar egnetligen betyder skola ;) Jag borde ha fortsatt med mitt få-in-alla-sakerna-i-bokhyllan-projekt, men har inte rört en sak :/ Ist har jag legat här och lyssat på musik, Alex har skickat över lite bra musik, han har grym musiksmak (a) Hhaha, men jag behöver verkligen lite nytt ljud för min öron. Jag är en sån som gärna håller fast vid min favoriter, iochför sej är dem ganska många, menmen :)
Men ska förflytta mej till pappa nu på eftermiddagen och i kväll tror jag att vi faktikst skulle ha gäster :)
Men nu, packa, duscha & måla naglarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0