It started..


Jag & Agnes :)
Helluuu dudes! Nu sitter jag här och smäller i mer ännu mer glass, i dag har jag ätit typ en liter glass! Eller lite minder för en va äcklig och en orkade jag inte äta upp den sista, haha, men det känns som sjukt mycket glass! Jag coh Agnes gick till Coop efter skolan och köpte fyra stycken paket glass, i olika samker typ 500ml i varje och sen 2 liter päron cider! Hhaha, men det behövders för vi gick hem till mej och pluggade massa No hela eftermiddagen! Så nu hoppas jag att allt om pubertet, menscykel & könsorganen sitter! För i morrn äre typ som ett prov.. ;p Annars vare en riktigt trevlig dag i dag med! No:n va kul fast den är den oftast, men vi tjejer skrev anonyma frågor till killarna som dem va tvunga att svara på och tvärt om, fast vi har inte fått svaren, hahah. Och sen vare ju gympa i västertorp och vi blandade tjejerna i A & C och körde spökboll, Vann tre av fyra matcher! ;D
HAR GRYMA PLANER FÖR HELGEN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0