Himmelen har regnbågens alla färger


Äntligen en solig dag igen! Även fast jag egntligen borde städat och faktikst pluggat så blev det em promenix med mamma till axelsberg där vi slog oss ner på en soligbänk med en stor Ben & Jerry. Mums! Sen gick vi ner till vattnet & 4H innan vi gick hem :) Härligt med jeans jackan igen har trotts allt inte använt den på någon dag nu ;)
Sen när vi kom hem så förvandlades vår lilla lägenhet till en hårsalong. Jag, Syster & Hennes kompis får nya slingor! Äntligen, efter mycket snack och lite verkstad så blev det äntligen gjorda efter som dem gamla nästan var försvunna och lite till våren & sommaren kan det vara kul att ha slingor igen :)
Resultatet blev väl bra har inte sett det ordentligt men det blev väl som jag ville ha det :)
Annars har jag tillbringat kvällen med att lyssa på musik, snacka med lite kompisar och kollat på ett nöjesfält i spanien - barcelona. Port Aventura, någon som varit där ? Efter som det blir Spanien & Andorra i sommar och hela 10 dagar i Spaninen så funderar vi på att gå på det tivolit. Frågade en kompis som varit där efter att ha kollat deras hemsida, och han sa att det va skit häftigt och gick inte att jänmföra med Grön Lund. Så flrhoppningsvis hamnar jag där i sommar! :) Nu måste jag plugga det är ju trotts allt Måndag & Skola i morrn :(

Orkar inge fler bildlösa inlägg, det är jag för nån dag sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0