GRYMT HÄRLIGT!



Även fast det var första dagen i dag efter lovet, var det grymt! Även fast det var grått när jag vaknade så att den lata jag fick bestämma så jag tog bussen till skolan med Linnea. Sen blev det grymt väder och kul att träffa alla igen! Sakande dem mer än vad jag trodde jag gjort ;) Sjukt härlig lunch med massa vänner, sol, värme & My's kamera! Min höll på att dö, men fick lite bilder som ni får nöja er med till jag får My's :)
Efter skolan gick jag och My till centrum & köpte mellis innan vi åkte till Dansen. Ännu en sak som förgyllde dagen ordentligt! Och i dag var det klädprov, bara typ en månad till uppvisningen, mindre! SHIT! :O
Få kommer iaf att ha svarta tights, en long vit skjorta, en svart väst med en rödblomma & en slips. Och sen på det västa vampyriga frisyren, hahah. Okeeey, det ser mycket bättre ut än vad det låter (a)
Aja, nu ska det pluggas mer & så ska jag börja knopa på min önskelista! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0