Give me that sunny thing back!


Åååh, gud va härligt i morrn äre Fredag! Äntligen! (a) Själv är jag jättetrött och ska sova tidigt i kväll, vi får se hur det går ;p I helgen blir det väl inte super mycket vila, i morrn äre Emmas fest och sen på lördag blir det antagligen tävling! Yes, men det blir nog mer planer.. Nu ligger jag och är överlycklig för nu funkar spotify på den här datan med igen! Så det är musik & mys med katten! Lovely! I dag på hemkunskapen så skulle man laga den menyn man gjorde förragången. Så för mej & flix blev det supergod Lassange, tomtasallad & någon efterrätt med persikohalvor, hallon & glass. Mumsigt! Jag åt så mycket så jag hade ont i magen sen! :O
Men åkte jag till stan med Norea, Agnes, Erlend & Kasper. Sen vid Östermalmstorg mötte vi Crille & Lukas som kom efter och Nina! Vi gick och köpte persenten till Emma och sen blev det donken! Grym dag med trevligt folk! Men nu ska jag fixa lite med min önkelista. Funderar oxå på om/ hur jag ska fira min födelsedag ? :/

Kommentarer
Postat av: Norea

hm... undrar vem som fotat den? :O :D

2010-04-25 @ 15:51:33
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0