Fotografering i stan


Har mellan landat lite lagom på mitt kära golv. Kom Ganska nyss hem från stan med e-vals gruppen foto. Vi sprang runt i stan och fotade massa, gamlastan, stockholms vatten, slussen, söderkåkar, götgatan - alot! Och överallt har dom sånna där finam kullerstensgator som är ett helvete med platta tygskor. Så mina fötter är kind of döda (a) Och sen blev det nästan riktigt kallt där på slutet i bara min Baseball tröja .. ;p
Men det va kul, fick nog några bra bilder iaf :) Annars var det en ganska vanlig dag förutom att vi på livs sprang runt i lågstadiet och försökte få alla att anmäla sej till våran talangtävling ;D Men åt nyss och ska strax sticka till spej, är inte supersugen på det just nu med tanke på min trötthet, menmen! Sen i dag fick jag ju oxå Nikos systemkamera för några dagar, så nu ska jag leka fotograf och fota allt och alla några dagar, så den följer med även i kväll :) Har precis laddat in alla bilder från i dag och senare ska jag väl kolla igenom dom, men det hinner jag inte nu, Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0