Before to-late.


Och kolla vad som vänytade på en här då, ju kollobrev, det blev ju torsgård 6 - 17 Aug, så all info kom i det lilla brevet i dag! :) Fast jag visste ju att jag kommit in med, alltså träffar och regler, hårda regler!
Så var man hos mamma igen, ligger i sängen med matten & datorn, eller ska man säga datorerna ? O.o Men det är faktiskt nödvändligt, tro det eller ej, men en är kopplade till högtalarna och en finns alla bilde på, och på den funkar inte spotify, såå. Men båda funkar till internet och stuff (a) Så ligger här och lyssar på musi med kissen :) Lovely!
Är pigg efter träningen, på dykningen så simmade jag 200m i sträck helatiden undervattnet, men såklart med snorkel & cyklop men ändå! Sen simmade jag ner till botten ganska rakt ner utan att få det minsta ont i öronen, Stolt! ^^
Och sen innan spinnade vi ju så nu är jag pigg! :) Men borde nog ändå kojsa strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0