Before Bed-time


Anna, Lydia, Joanna & Jag kör en lek som jag jag vann senare mot Joanna i finalen :D GRYMT STOLT!

Trodde inte att jag skulle hinna skriva något mer i dag, men här är jag! Hahha, men är verkligen inte trött! ;/ Nyduschad klickar jag runt på facebook och lyssnar på musik. Ska nog jobba lite på headern siom gjort min blogg headerlös för-länge! Insåg precis nu oxå att efter att jag smörjt in mina ben med lotionen är dem lena som en bäbisrumpa! Hahha xd. Spej gick bra och Jennifer var med för första gången, sen var linnea k i trackterna så vi tog sällskap hem, hoppade runt där i regnet och snacka om olika intressant & ointressanta saker mellan himmel och jord efter som vi typ inte träffats på jättelänge! ;O Och ja, vi hoppade verkligen av lycka. Härligt glädjerus där, linnea smitta mej, jag var chanslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0