ÄNTLIGEN!


För att jag glömde min kamera, så får ni en dagensoutfit! ;D
Tights, svart linne, vit 3/4 tröja från H&M. Hoodie från Cubus,
Den nya jeansjackan från Ginatricot 349:- Klocka från Regal & Väskan vet jag inte xd.


Sitter i köket då mamma står på en stege i mitt nya rum och försöker sätta upp en rullgardin och vanliga gardiner, känner mej mest i vägen där..
I natt sov ju Agnes U & Norea här, vi hade myspys med sjukt mycket godis, jag åt och åt men dom tog aldrig slut, sitter nu med resten som fyller en hel literdunke! ;O
Äntligen är lovet här! Och våren, vädret är på topp och det faktiskt varmt! iaf typ 7 plus! ;D
Efter lite stress i morse åkte jag, Mamma & Syster till kyrkogården med Faster & Farmor och hälsa på farfar och släkt. Det är redan nio år sen farfar dog, det känns som det bara var nåt år, men nej. Sen mötte vi upp Lars i hornstull och gick och åt på en kinarestaurang, mumsigt, det finns en restaurang där som serverar riktig kinesisk mat, som man äter i kina, alltså inga fyra små rätter och svenskt påhitt! Fick oxå årets första påskägg! Av Faster & Lars. Sen fick jag 200:- på bio och en kanin klubba i choklad, trevligt trevligt. Nu ska det äntligten bli bio. Måste se den omtalade Remember me. ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

söött du är ! (:

2010-04-07 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0