vinterdrömmar


my vinter dream ?

sitter här och har tråkigast ändå, tråkigare än isak dåra ;)
drömmer om vintern nu är sommarenb är över ?
fast jag gillar hösten med, den är som ett konstverk, äre bara jag som tycker den är sjukt fin ? hösten alltså ?
ftas jag tackar inte nej, till snö, riktig snö som det nästan aldrig blir är i stockholm dåra, komma hem och göra varma mackor och dricka varm choklad, få använfa mina älskar " fårtofflor " för det är så kallt på golvet.
Funderar på att köpa nya så klalade "uggs" tiöö i vinter, dom är ju så mysiga, I LOVE MYSIGA SAKER :P
Min dröm är nog just nu ett par mörkbruna, riktiga uggs. men isf måste jag typ vinna på lotto först eller bli miljonär, fast det kanske inte låter så dumt. I dag gick jag och my, asså appropåingenting, och låtasdes att vi såg en stor högmed pengar ocg vad vi skulle göra med dom, haha, hur de nu gick till. ;)
men pengar är nog inte man tackar nej till, bara dom inte tgar över dej själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0