Varma mackor :)

ååh, är fotfarande sur för mitt inlägg i går, jag kämpade ihop ett inlägg medans mina ögonlock bara blev tyngre och tynger och sen förvinner det bra, ååh -.-.
aja.. det hände inte så mkt i går. träslöjd, är nästan klar med min egnesdesignade ljusstake. musik, vi sjung och spelade bille jean av micheal jackson, ( y )
efter skolan träffade jag, emma, linnea, oskar, calleviccan och kasper. vi gjorde typ inte så mkt..
Men nu måste jag snart sticka igen till spej, som clara säger, solrigt att hon inte är kvar, men utsperken va så sjukt kul :)

idag, hände typ inget (a)
På lunchen gick jag, emma, hedda och agnes till olivia och åt, ist för den äckliga skolfisken blev det hambrurgare och pasta och typ äggsocker sak för att pigga upp lite, haha.
Sen på No, skulle vi typ samla planton som vi ska kolla på i mikroskop i morrn...
men nu måste jag sticka, slänger in en bild som tillhörde gårdagens inlägg... :)

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0