Utomlands.

Tjoho ;) haha, har tråkigt, man kan alltid låtsas att man har lite roligare än vad man har, även fast det inte funkar. Har inte en sån rolig kväll framför mej heller, det består av städa och läxor, my bigest dream :/

Längatar så skukt mycket att få komma utomlands! Har tänkt på det jättemkt. åååh :)
Längtar tillbaka till  alla ställen jag varit på. Och det är ganska många xd.
det är så härligt att vara utomlands. Så längtar till vi kanske ska göra det on nån vecka! :)

Dagen, har tillbrigast med, My vi skulle egntilge åka och dans, men båda hade ont i magen, ( det är sant! ) Och My ville inte åka. Och jag ville inte åka själv. Så vi träffade Erlend, Simon och Mattis ( erlenskompis :D )
Vi gick till erland och gjorde massa saker :)
sorry, inga detaljer, är så pass lat. Men jag kan bara säga att vissa va sjuktgulliga :)
HoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppaHoppasHoppasHoppasHoppasHoppas! höhö.
Sitter och hoppas på en sak oxå, berättar om det sen :) Det verkar posetivt än så länge! ( det är inte det du tror :P )

aja, nu måste jag fixa lite stuff :)



VILL TILLBAKA NU! DET VA SÅ JÄVLA UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tigne! Jag tycker att din blogg är väldigt bra! Du är bäst!!!

2009-09-07 @ 20:50:19
Postat av: matilda

hej :)



2009-09-07 @ 20:52:20
Postat av: emma

Fin blogg!! ;)

2009-09-08 @ 15:13:23
URL: http://aboutemmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0