Showdans babes, showdans.

Shohoo, haha, jag vet inte va det är för fel på mej ? :P
I dag va det inte så mkt som hände, på lunchen gick jag, emma och oliva till olivia och åt hanburgare och pasta, mums, och typ olivias energi kick, jag lovar hon gå på sin ägg sak hela dan typ ett rått ägg och massa socker, varje dag, fattar ni varför hon är så glad jämt! :D Fast jag tycker inte det är så gott, smakcar typ slämigt (a).
Just nu sitter jag och mumsar på dom där fugebitarna som krävde massa pengar av mej -.-
Fast dom är sjukt goda :) olalala. haha.
Fast den gröna sidan av min mint choklad fudge smaklar typ te, och te är inte min bästis, men det är faktikst helt okeej, det är mysigt med te, eller hur ? :)
I dag på gympan körde vi typ freesbe ( stavning ? ) Men det va inte så lätt.. jag är ju ganska kort, eller egntligen inte på skolfotot ser jag ut att va typ jätte mkt längre än Max :O Fast jag tro han är liiiiite längre, men bara jätte lite (a). Fick fotona i dag, blev väl så där, inte så nöjd med gruppbilden men helt okeej.. fast min hals ser typ jätte bred ut ? :O Och min små bilder belv väl oxå okeej, med undan tag på min konstiga lugg som typ delat på sej ? Evil :P
Efter skolan skulle jag och my träffa Arvid, men han av typ jätte trött efter att han vunnit göterborgcup sak i helgen och pallade inte hänga med oss som skulle dans, :P
men jag tror vi gör ett nytt försök på torsdag :P
Men nu har jag egnelskan som väntar, :/

Kissesmysweetbananababes (a) - jag lovar det är något fel på mej :O
JAG SAKNAR MIN LINNEA KAARTO, SHE'S MY LIFECANDY (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0