Pannkakstävling, usch! :)



... skolaspannkakor är ju inte fullt så goda som doom på bilden antagligen är. Utan har hårda kanter och degiga i mitten, menmen.. skolansmat youknow.

I dag hade vi Idrott i sätra, det är skit jobbigt! :O
Måste lixom gåå ända dit (a) okeej, det är inte så långt men ändå. Jag gillar ju inte och cykla, eller ju det gör jag, men jag gillar inte min cykel och att ha hjälm, hjälm är kanske en av dom bäsat saker som finns, men det är sjukt obekvänt och det känns jätte klumigt, buh för det. Jag som aldrig vill ha något på huvudet nästan, det är inte sköönt (a) höhö.

Och på sätra har vi friidrott, det är kul, men inte att springa, jag gillar inte att springa heller. Jag klara mej bra utan det ;)
Fast jag brukar ju ha ont i foten, eller typ hälsenan, venne varför.. men iaf, i dag hade jag inte det, och tänkte få en bra tid på att springa 2 km, det är ganska långt enligt mej.. xd
och en precis när vi ä framme, så finns det ett typ "hjul"man går igenom en och en.. och calle och jakob stängde in mej där, men tillsult gav dom seg och ser den fart ist, fakt på min fot, helvete vad det gjorde ont, så hade jag ont igen -.- men försökte springa 2 km ändå för att slippa nästa gång för det va skönt väder i dag... sprnga två varv sen gick jag resten med agnes u :)

Det va kul efter oxå på pannkaks tävlingen, alla spända vid ett bord, det är lixom speciellt på något sett, när det är pannkakor ska det vara pannkakstävling, that's it!
Det va jag, emma, sixten och arvid mot, calle, max, jakob och pontus. haha. alla säger att dom vann, så det blev nog ganska lika... höhö.. jag åt iaf 10 på en kvart.. usch va äckligt det va!
Stackaren arvid åt 19..
Alla måde skitilla sen! Pontus spyde nästan, asså det typ kom fast bara lite :P
USCH, nu tänker man aldrig mer, fast nästa gång det blir pannkakor gör man det igen ändå, ganska medingslöst.. men kul :)

Sen va det No, direkt efter, vi kollade på planton i mikroskåp, min va sååå sjukt stor och äcklig, den levde typ oxå, jag jag måde jätte illa och när jag såg det blev det inte bättre och spec för att voi efter det hade hemkunskap, laga och äta koktagrönsaker och coccos xd.
det blev inte så mkt, middag innan jag stack till gården och träffa lite folk :)
I MORRN ÄRE HÅKAN HELLSTRÖM SOM GÄLLER, ÄNTILGEN! :)

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0