Man in the mirror.

Japp, jag är helt bort. Älskar den låten alltså, man in the mirror av micheal jackson.
första elenvensval i dag, fick kör dåra, det va väl kul. det va massa "killnior" son hade kul ioaif, och det va kul att hitta och lyssna på ;)
Men fick samma som, emma, my och norea, så det sak väl bli najs xd.
Sen va det sovmorgon, gud så skönt! Kvart över nio! Och sen bara So och No och sen e-val och typ klassråd :D
Slappdag :D Men på No fick vi anteckna om djur och växt celler och typ cellandning och stuff, gjorde två sidor, som vi nu har i läxa till på fredag, ( två dagar ) :O och jag har massa gloser dit, totalt ca 30 i spanska och engelska och lite mer spanska. -.- Jag pallar inte läxor (a).
men iaf. Nu måste jag göra mina läxor tills i morrn, har bara lite kvar, kom lixom nyss hem från spej.. :)
det va ganska kul ida ;P
Men slägegr in min drog.. xd



- älska texten! :O <33

puss på rumpan everyone ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0