Idol 2009

Wohoo, årets idol är igång!
En del är ju riktigt bra, mendans andra är sjukt dåliga, med det är ju det som är de roliga, soo.. :)
I dag hade vi slöjd! Blev klar med min snygga ljusstacke, nu blire två julklappar till släkten som är på G.
Efter skolan typ tog det säkert en och en halv timme innan vi bestämde vad vi skulle göra ingen vill gå till sej..
Först stod typ alla och sncka myskväll och sen gick typ, jag, norea, emma, erlend, simon, calle, victor, sixten och felix till korsningen vid skolan och stod där i timmar. Vi bestämde oss för att gå till centrum, mne på ävgen stannade dom första fem jag sa, och dom andra märkte inget och efter som alla inte fick plats någonstans och vi fem hade bestämt i går, stack vi så elaka som vi va!
Förlåt guys ? :'(
Sen vi gick hem till the twins, höhö, okeej, norea och simon.. vi typ åt och kolla tv innan vi gick ner i källaren.
Sen.. kom my, bara så där, fast jag tror simon sa det fast inge hade typ tid att höra det :P
Sen gick typ emma och.. bara emma, då åt vi lassange och stack till gården en kortis och kolla på lite idol.
åh, jag blir galen på mej själv :O Jag hade fått pengar till en remsa, men sen behövde jag inte dom så jag sparade dom till jag behövde köpa remsan... och i dag så bah, jag kan köpa gårdskortet i dag.. då hittade jag inte hundrigen, och alla rotade i min väska och tog min grejer.. sen fick jag tillbaka hunfrigen av norea det kommer jag i håg, men den låg inte där jag la den -.- så är det typ men alla min saker -.- ååh :(
aja, Nu sitter jag hemma och massa att fixa... :/ Fast har inte så stor lust.. väntar också på att tilda ska ringa... :P

slänger in en av mina favoit sommar bilder, efter som sommaren typ snart ärslut :(<33


Kommentarer
Postat av: sixten

haha inte snällt:P

2009-09-08 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0