i belive in stjärnfall.

I dag va det skola, som vanligt såklart, hmn inte bästa skoldagen i mitt liv, menmen.
På svenska ska vi typ läsa sandor-slash-ida, hudra sidor till måndag. Jobbigt, efter som jag läse boken i sommras -.- Men det ä väl bara att läsa i guess.. My och jag åt carbonara hos mej på lunch efter som ingen av oss va särskillt sugna på kyckligpytten som inte såg ut som kyckligpytt, haha.
My kände sej tydligen dålig och gick sen hem så jag fick åka in på dansen själv :(
Vi har börjat med "del 2" som är till so fine seanpaul ( stavning ? ) haha. Vi dansar med stolar :D
Jag gillar nog bäst "del 1" som är till det it out me av jeanet jacksson, jag tror den heter så iaf. hehe.
Efter dansen gick jag till Isak och Erlend :D
Vi hade mysigt ;)
Juste som erlend säger, Jag har valar under ögonen! :O
Det är inte kul! Jag har en stor bulle udner höger öga och massa myggbätt på den kinden och lite rivsår frånb gräskriget i helgen, åhh, jag ser typ inget i bland (a), okeej så hemskt är det inte,  med det gör ont och är inte särskillt snyggt ;)
Förlåt för att bilderna inte kommer i dag, men jag hinner inte, svenskan och engelskan går före, right ? Förlåt Lowe som jag tror väntar mest på bilderna ;) Hahah. I morrn, jag lovar (a)

btw, här är mitt ganksa nya kamerafodral från H&M 49:-


Kommentarer
Postat av: lowe

lova!!

2009-09-29 @ 08:24:09
Postat av: Karin

Signe, om du inte uppdaterar snart blir jag lessen!XD

2009-10-01 @ 19:51:28
Postat av: Anonym

var är bilderna?? ;O

2009-10-01 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0