HÅKAN HELLSTRÖM!

BILDREGN, MEN KAN MAN TRÖTTNA PÅ BILDER FRÅN HÅKAN ? ;P

Vi åkte in direkt efter skolan, och hamnade inte super långtfram, det va ganska mycket folk.
Vi satt och hade det lungt, tills en och en halv timme innan det skulle börja ställde sig folk upp :O
Man ryckte åt sig sina grejer snabbt innan man va helt fast, men ännu längre bak..
Vi trängde oss fram så vi stod kasnke tre personerfrån staketet, men fn så ont det gjorde! Man kunde inte röra sig och man fick hela tiden folks armågar och skit överallt! Om man skulle andras så fick man luta seh på den bakom ( någon random person ) och kolla uppåt för att få lite luft. Så stod vi i en timme och en kvart! :O
Träffa på lite roliga människor, My skulle dricka cider och efter typ en fem minuer fick hon upp den, så skulle hon ge mej hon tryckte in falska i mitt tandkött, jag slår borten och vi blöter ner typ sexpersoner, My bah, opss.. och släpper flaskan så ingen skulle se att det va vi (a)
Vi lyckades tappa bort linnea oxå.. och typ näsan norea, sofia och malva..
Vi träffa på en tjej som bara hade en sko oxå och massa sjuka saker, en svinnade oxå..
Men det va kul. fast en kvart innan det började klarade vi inte längre, det gjorde så sjukt ont!
så vi tränge oss ut, vilket tog ett tag, och hanade vid frittfall, man såg ganska bra, sen sprang vi runt och leta efter isak, kasper och oskar oxå ;P
Hitta dom gjorde vi såklar inte, det fanns tusen men lika dant hår som isak :O
HÅKAN TOG I MOT VÅRAT HJÄRTA! :D
Jag och Norea gjorde varsin halva av ett hjärta och stack upp det det när håkan va typ 5 meter i från oss, han man sträckte fram handen som om han tog och la handen på sitt bröst och titta på oss :D
hihi, aja, nu kommer maassa bilder, men stå ut eller njut :)


Norea och skinkmacka ;)


Sofia och pasta sallad ;P


Malva oxå ;)


Och ankipanki..


Håkan hellström


Mohahah...



... Linnea ska oxå få HH :)


my och linnea


igen :)


Yeah! :)


vems näsa my ? xd


troget fan :D


<3


Godis. :)


regn..


jaa, oh myy <3


igen..


My och linnea, under noreas regn sak :)

FRÅN KONSEREN, PS MITT BATTERI DOG..





NU MÅSTE JAG GÅÅ! ;P
PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: matilda

guud vad roligt ni verkar ha haft! inte för att jag är jätteintresserad av hellström, men endå :D måste gå, puss!

2009-09-05 @ 13:19:59
Postat av: My

HAHAHA SIGNE JAG ÄLSKAR ANKIPANKI-MINEN! :D



Saknar det, Håkan var grym! <3333333333333333

2009-09-05 @ 17:23:15
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0