Grönan, for the last time.

kom nyss hem från en underbar dag på grönan, med emma, agnes s och agnes u.
åkte på fököpsåkbandet jag fick för att jag skolpolis så ännu en gång gratis :)
vi åkte massa aker och åt och allt man gör på grönan, det va typ inga köer, för det va perfekt väder, eller iaf nästan. Det va varmt när vi åkte dit och sen blev det lagom xd. Sen börja de regna lute så typ alla stack så det va jätte lite folk och begodalbanan gick jätte mkt snabbare :D
Fast det va failat i början. Jag och emma han till tc innan hon kom på att hon glömt sitt guldkort -.-
Vi gick förbi ett sånt där fint fudge stånd med massa fudge i olika samker och tänkte att vi var värda lite, men det va skit dyrt så plötsligt hade vi fudge för nästan åttispänn tsm :O
Och det va inte särskilt mkt.. :/
men sen vid cetrum så mötte vi agnes och agnes, agnes u hade oxå glömt sitt guld kort så dom hämtade dom sen åkte vi och tillbringade dagen tillsamans, och hade sjukt kul :)
tog inte med kameran ...
appropåingenting, min elsladd på min laptop glappar -.- och det betyder att jag inte få in ström om jag inte trycker in dej hela tiden allt va jag har.. men just nu har jag 13 minuters batteri kvar, men det aksnke blir lite dåligt uppdatering förtillfället, men sluta inte besök, jag sa bara kanske.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0