Förlåt.

Är på pappas igen, men orkar verkligen inte min, :/
men det kommer uppdatering lite då och då, vi får se.
men måste iaf börja fixa mej ni inför ännu en dag i skolan.
I går va det elevrådsutbildning hela dan, det va nice, roligast i början då lekte vi trvliga lekar :P haha.
Men i dag är jag sjukt trött och har luft att så och lägga mej. Men det gr jag inte, för jag är en duktig flicka (a)
Men det är idrott i dag på myren och jag har jägtteont i halsen, så vi får se vad jag kan åstakomma. VILL INTE BLI SJUK! :O Inte kan jag springa runt och halvsova i mjuisar heller för dom behöver jag såklart på gympan -.-
Hahah, men nu måste jag faktikst gå.

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0