BACK!


149:- ginatricot.
Datan funkar nu av något övernatuligt sätt ? Men det är väl bra ;)
Kom nyss hem från Lukas lilla fest, vi grilla korv och hade trevligt, massa kompisar och nån jag inte kände.
Sen stack jag, det blev inte så kul, mötte några andra kompisar innan jag stack hem.
Nu sitter jag och tittar på slutet av She's the man. Den va helt okeej. Men varför slutar aldrig något verkligt som i filmer, typ perfekt ? :P Hahah.
Annars har jag haft en najjs dag. På lunchen gick jag, emma , sixten och Victor till spaderdom jag köpte pizza, blev tyå en picknick. Mysigt i gräset och varmt va det :)
Efter skolan åkte vi alla alltså vi fyra till stan och skulle kolla på som stuff.
Efter typ nån timme så särade vi på oss och jag oh emma, ägnade oss åt födelsedagspresenter till Max och Malva.
Jag kan inte säga vad vi köpte det tar vi sen va ? ;)
Men jag köte en långärmad åt mej :P


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag :)!

2009-09-20 @ 11:35:08
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0