ååhh,

jag pallar inte mitt internät, det vill lixom inte funka i bland, det va därför jag inte blogga i går., :/
Gårdagen va superhärlig! Wohoo ;)
Jag är ju med i elevrådet.. Vi skulle typ träffas tio över tio, så när alla i klassen förutom jag och victor stuckt till sätra hade vi tjugo minutersrast ! :)
Jag och norea spang runt som ganligar efter som räkat ut att vi skulle få nästan två timmarsluchrast, alltså 1 timme och 50 minuter ;) YEAH! Så efter mötet, där vi blev ansvariga för skoltröjor.. typ. Så gick vi hem till Norea och gjorde spagetti och köttbullar och dansa runt. Sen kom Simon och Erlend..
Då kollade vi på tv (a)
Sen gick vi tebax till skolan xd
efter vi slutat skulle jag och emma gå och köpa typ mat.. och plugga. Men vi blev snabbt stoppade av Erlend, Kasper och Isak.. Så vi satt och snacka med dom lite grann, eller det blev ganska länge :P
Innan vi kunde gå och köpa de emma skulle ha och gick till mej och hämta pluggsaker och pluggade på väg till emma, där vi åt nudlar innan vi gick till gården :)
Det va chill där, inte så jättemånga men mysigt :P

aja, i dag hände typ inget speciellt.
efter skolan gick jag, emma, simon och isak till simon och åt bara typ, innan simon skulle på fotbollsmatch :O
Då gick vi till skolparken och typ va där och hade ganska kul xd.
Sen skulle typ isak oxå träna så ha stack vid fem, då gick jag och emma te centrum innan jag gick hem :P

Nu sitter jag och drygar, är så sjukt trött, och helgen helt full :/ Ingen ledig minut ;P
Men nu blir idol för mej. PUSSPUSS!<3


foto: av mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0